Állás - munka alias Személyzeti Kantin

Ezen a helyen megtalálsz mindent ami egy "személyzetis" vagy ha úgy tetszik "HR-es" fejében megfordul. Legyen az munka vagy akár magánélet, öröm vagy bánat, apró vagy mindent elsöprő gondolat. A szórakozás mellett, szakmai dolgokról is esik szó, melyben kifecsegjük műhelytitkainkat...

Tetszik?

avagy a személyzeti kantin

2009.12.30. 16:10 Bezzeg Szilvia

A Te utad...

Címkék: motiváció önismeret személyiségtípus

Minden vég valami újnak a kezdetét jelenti. Nincs ez másként az év lezárásánál sem. Szilveszterkor, illetve az újév első napjaiban sokan tesznek fogadalmat arra, mit fognak ezen túl másképp tenni. Akad olyan is, aki nem fogad meg semmit és nem tervez előre, inkább sodródik az eseményekkel.  Mások megtervezik az elkövetkező évüket magánélet, illetve karrier szempontjából.

Mielőtt az újév forgatagában találnád magad, érdemes a 2009-es évet lezárnod. Ha kronológiailag haladsz, s megpróbálsz minden olyan fontosabb eseményt felidézni, amely bizonyos szempontból mérföldkő volt, akkor azt is könnyebben fogod tudni beazonosítani, mikor történtek olyan események, amelynek hatására jobb vagy éppen rosszabb irányba fordult az életed. Lesz, ami újra fájni fog, és lesz olyan, ami megmosolyogtat. Bízom benne, hogy utóbbi javára fog billeni a mérleg nyelve. ;)

Én egy álmatlan éjszakán végigszáguldottam a 2009-es évem országútján. Egy-egy állomásnál meg-megálltam és elidőztem. Volt olyan emlékem, ami a történés pillanatban kellemetlenül érintett, de most már csak nevetek rajta. Természetesen én is követtem el hibákat. Ezekkel is szembe kell nézni, s nem válik hátrányunkra, ha tanulunk belőle. Azt gondolom, a be- és felismerés már fél siker. Átgondoltam, kik azok, akik már nem az életem részei, s azt is, mennyi új értékes embert ismertem meg. Bizonyára nem meglepő: a szép pillanatokra emlékszem vissza a legszívesebben. Ezért tartom fontosnak, hogy mindenki tegyen a saját élményeiért, ezáltal a saját életéért is. Senki se fog így bekopogni hozzád: „Jöttem megvalósítani az álmaid!”

Az út lehet göröngyös, kacskaringós vagy épp végeláthatatlan, de az rajtad múlik, hogy éled meg az utazást. Jó utat! :-)


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allas-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr701632955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pirko 2009.12.31. 08:19:47

A legnehezebb saját magunkkal szembenézni:)

bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.12.31. 09:58:36

@Pirko:
Valóban... :) A külső környezet visszajelzései segíthetnek a szembenézéssel, ha nyitottak vagyunk rá.
Nyiss, hogy élj! :)
süti beállítások módosítása