Állás - munka alias Személyzeti Kantin

Ezen a helyen megtalálsz mindent ami egy "személyzetis" vagy ha úgy tetszik "HR-es" fejében megfordul. Legyen az munka vagy akár magánélet, öröm vagy bánat, apró vagy mindent elsöprő gondolat. A szórakozás mellett, szakmai dolgokról is esik szó, melyben kifecsegjük műhelytitkainkat...

Tetszik?

avagy a személyzeti kantin

2009.09.10. 09:00 bezzegszilvia

Unottan végzett munka

Címkék: munka hr motiváció kompetencia alkalmazott munkavállaló kiválasztás coach

Néhány napja, a bannereknek hála, az egyik e-kereskedelmi könyváruház oldalán találtam magam. Elkezdetem keresgetni a könyvek között, s rájöttem, annyi minden érdekel, hogy választani se tudnék. Mégiscsak jó lenne belelapozni és az alapján eldönteni! A könyvesbolt kontra könyvtár meccsből utóbbi került ki győztesen ;)

Utána is néztem, melyik olvasmány érdekel és melyik kölcsönözhető. Így már kész listával vitt az utam a könyvek tárházába. Bár a levegő fülledt volt bent, a szépen és igényesen berendezett bibliotéka megfogott. Egy mogorva alkalmazott ült a pultnál. Kedvesen és mosolyogva érdeklődtem, de zordságán ez nem változtatott. Hazafelé, jó pár olvasni valóval a kezemben, azon törtem a fejem, hogy mi az, ami emberemet érdektelenné tette.

Vajon sose szerette igazán a munkáját, s kényszerből foglalkozik ezzel? Esetleg szerette (szeretné), de kiégett, és már nem motiválja? Vajon megkapta azokat az ösztönzőket, amik elégedetté tennék?

Te elégedett vagy a munkáddal vagy csak kényszerből végzed azt?


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allas-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr541371203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.09.15. 06:14:22

Igen sok minden teheti unottá és kedvetlenné a dolgozót, de a leggyakoribb két ok a rossz választás, illetve az alkalmatlan vezető.
Ha csak azért dolgozom valahol, mert jobb nem jutott, kínszenvedés lesz minden napom.
Ha alkalmatlan főnököt ültetett fölém a rossz sors, akkor még az eredetileg legjobban szeretett elfoglaltság is kényszerű, megalázó robottá válik.
Főnöknek lenni embert próbáló feladat, én sohasem lennék, pedig nem vagyok híján az önbizalomnak, sem a képességeknek. Nem akarom vállalni a más ember sorsa felett a felelősséget.

agocs · http://okarina.info 2009.12.08. 11:46:43

Vagy egyszerűen csak olyan a munka, ami eleve nem lehet túl izgalmas.. Könyvesboltban dolgozni szerintem olyan, mint csokoládégyárban dolgozni. A munka egysíkú és mindenki olvasgathat, csak te nem. Mert te nem azért vagy ott.. Szörnyű lehet..
süti beállítások módosítása